Barion Pixel

Ingyenes szállítás: 25 000 Ft vásárlás felett!

dubai-illatok-logo


Menü

ne maradj le, Kövess minket!

Gyakori kérdések

Kérdések és válaszok!

Kérlek, tekintsd meg a leggyakrabban felmerülő kérdések listáját, ha nem találod a választ nyugodtan keress minket elérhetőségeink egyikén!

Termékeinkkel kapcsolatos kérdések

Mit lehet tudni a Nusuk Parfüm márkáról?

A Nusuk egy közel-keleti parfümmárka, amely különleges, keleti ihletésű illatokkal hívja fel magára a figyelmet.

A márka termékpalettája tartalmaz férfi, női, valamint uniszex illatokat, és gyakran használják a közel-keleti kultúrában népszerű összetevőket, mint az oud, a rózsa, a pézsma és a vanília. A márka termékei általában megfizethető árfekvésűek, de prémium minőséget kínálnak.

Mit lehet tudni a Riiffs Parfüm márkáról?

A Riiffs egy 2018-ban alapított parfümmárka, amely az Egyesült Arab Emírségekből származik. A márka célja, hogy luxusérzetet nyújtó, mégis megfizethető illatokat kínáljon, melyeket hosszú élettartam és minőségi alapanyagok jellemeznek.

A Riiffs illatpalettája széles, a klasszikus bőrös és fás tónusoktól a könnyed, uniszex illatokig terjed. A Riiffs csomagolása is a prémium érzetet hangsúlyozza, gyakran díszített, elegáns kialakítással. A márka illatai elérhető árukkal és hosszan tartó hatásukkal váltak népszerűvé.

Milyen mód van az illatok tesztelésére?

Az 5ml-es kiszerelést ezért hoztuk el a számotokra.

Nagyon kedvező áron akár több illatot is ki tudtok így próbálni mind a tartósság mind az illatjegyek miatt.

Tartalmazzák az árak az Áfát?

Áraink bruttó árak, és az Áfát tartalmazzák.

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Miért nem tudok rendelést leadni?

Ellenőrizd le a következő pontokat:

  • Elérhető-e a termék.
  • Jó-e az e-mail címed
  •  Választottál-e fizetési módot.
  •  Választottál-e szállítási módot.
  • Helyesen töltötted-e ki a Szállítás és fizetés adatokat.

Illetve el kell fogadnod az Általános Szerződési Feltételeket* és az Adatkezelési tájékoztatót*

Ha még soha nem vásároltál az interneten, akkor olvasd át őket hogy miről is szólnak!

A webshopban kiválasztott termékeket a „Kosárba” gomb megnyomásával adhatja hozzá a vásárlási listájához. Miután befejezte a válogatást, kattintson a „Pénztár” gombra, és kövesse az egyszerű utasításokat a rendelés véglegesítéséhez.

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A csomagok kiszállítása általában 1-3 munkanapot vesz igénybe, attól függően, hogy melyik szállítási opciót választotta.

Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelésemet?

A rendelés véglegesítése után 24 órán belül van lehetőség a módosításra vagy lemondásra.

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálati e-mail címen vagy telefonon.

Email: info@dubai-illatok.hu

Tel: 06 70 450 2786

Lehet-e boltban vagy személyesen kipróbálni és megvásárolni a termékeket?

Erre még sajnos nincs lehetőség. Kizárólag a webshopunkban tudod a parfümöket megvásárolni.

Kapok-e számlát a termékekről?

Minden rendelés után a számlát elektronikus formában, a megadott e-mail címre küldjük.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módok elérhetőek?

Webshopunkban bankkártyás fizetés – Barion, utánvétes fizetés és banki átutalás is elérhető.

Biztonságos az online fizetés?

Igen, fizetési rendszerünk a legmodernebb titkosítási technológiákat használja, hogy adatai maximális biztonságban legyenek.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás díja a rendelés értékétől és a választott szállítási módtól függ.

Házhozszállítás MPL futárral: 1 990.- Ft

Posta, Postapont, Csomagautomata: 990.- Ft

Utánvét: 450.- Ft

25 000.- Ft vásárlás felett a házhozszállítás díjmentes!

Mi történik, ha nem vagyok otthon a kézbesítéskor?

Ha a futár nem talál otthon, értesítést hagy, (Telefonon és E-mailben is) és egyeztethet veled egy új szállítási időpontot.

Visszaküldéssel kapcsolatos kérdések

Visszaküldhetem a terméket, ha nem tetszik?

Igen, a terméket kizárólag bontatlan állapotban, az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti. A visszaküldés költsége 100%-ban téged terhel!

Amennyiben visszárut szeretnél küldeni akkor : Gondosan becsomagolva, postai úton juttasd vissza nekünk a ” Magyarország, 4031 Debrecen, Szoboszlói 20 3em. 48a. – címre. ”

Fontos még: Utánvétes küldeményt, portós küldeményt/csomagot nem áll módunkban átvenni!

Mikor kapom vissza a pénzem a visszaküldött termék után?

A visszatérítést a termék visszaérkezésétől számított 7 munkanapon belül feldolgozzuk.

Ha van más kérdésed, amely itt nem szerepel, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot!

Ebben az esetben állunk rendelkezésedre, és segítünk írj nekünk üzenetet, vagy hívj minket.

Bevásárlókosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása