Kérdések és válaszok!
Kérlek, tekintsd meg a leggyakrabban felmerülő kérdések listáját, ha nem találod a választ nyugodtan keress minket elérhetőségeink egyikén!
Termékeinkkel kapcsolatos kérdések
Mit lehet tudni a Nusuk Parfüm márkáról?
A Nusuk egy közel-keleti parfümmárka, amely különleges, keleti ihletésű illatokkal hívja fel magára a figyelmet.
A márka termékpalettája tartalmaz férfi, női, valamint uniszex illatokat, és gyakran használják a közel-keleti kultúrában népszerű összetevőket, mint az oud, a rózsa, a pézsma és a vanília. A márka termékei általában megfizethető árfekvésűek, de prémium minőséget kínálnak.
Mit lehet tudni a Riiffs Parfüm márkáról?
A Riiffs egy 2018-ban alapított parfümmárka, amely az Egyesült Arab Emírségekből származik. A márka célja, hogy luxusérzetet nyújtó, mégis megfizethető illatokat kínáljon, melyeket hosszú élettartam és minőségi alapanyagok jellemeznek.
A Riiffs illatpalettája széles, a klasszikus bőrös és fás tónusoktól a könnyed, uniszex illatokig terjed. A Riiffs csomagolása is a prémium érzetet hangsúlyozza, gyakran díszített, elegáns kialakítással. A márka illatai elérhető árukkal és hosszan tartó hatásukkal váltak népszerűvé.
Milyen mód van az illatok tesztelésére?
Az 5ml-es kiszerelést ezért hoztuk el a számotokra.
Nagyon kedvező áron akár több illatot is ki tudtok így próbálni mind a tartósság mind az illatjegyek miatt.
Tartalmazzák az árak az Áfát?
Áraink bruttó árak, és az Áfát tartalmazzák.
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Miért nem tudok rendelést leadni?
Ellenőrizd le a következő pontokat:
- Elérhető-e a termék.
- Jó-e az e-mail címed
- Választottál-e fizetési módot.
- Választottál-e szállítási módot.
- Helyesen töltötted-e ki a Szállítás és fizetés adatokat.
Illetve el kell fogadnod az Általános Szerződési Feltételeket* és az Adatkezelési tájékoztatót*
Ha még soha nem vásároltál az interneten, akkor olvasd át őket hogy miről is szólnak!
A webshopban kiválasztott termékeket a „Kosárba” gomb megnyomásával adhatja hozzá a vásárlási listájához. Miután befejezte a válogatást, kattintson a „Pénztár” gombra, és kövesse az egyszerű utasításokat a rendelés véglegesítéséhez.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A csomagok kiszállítása általában 1-3 munkanapot vesz igénybe, attól függően, hogy melyik szállítási opciót választotta.
Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelésemet?
A rendelés véglegesítése után 24 órán belül van lehetőség a módosításra vagy lemondásra.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálati e-mail címen vagy telefonon.
Email: info@dubai-illatok.hu
Tel: 06 70 450 2786
Lehet-e boltban vagy személyesen kipróbálni és megvásárolni a termékeket?
Erre még sajnos nincs lehetőség. Kizárólag a webshopunkban tudod a parfümöket megvásárolni.
Kapok-e számlát a termékekről?
Minden rendelés után a számlát elektronikus formában, a megadott e-mail címre küldjük.
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési módok elérhetőek?
Webshopunkban bankkártyás fizetés – Barion, utánvétes fizetés és banki átutalás is elérhető.
Biztonságos az online fizetés?
Igen, fizetési rendszerünk a legmodernebb titkosítási technológiákat használja, hogy adatai maximális biztonságban legyenek.
Szállítással kapcsolatos kérdések
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás díja a rendelés értékétől és a választott szállítási módtól függ.
Házhozszállítás MPL futárral: 1 990.- Ft
Posta, Postapont, Csomagautomata: 990.- Ft
Utánvét: 450.- Ft
25 000.- Ft vásárlás felett a házhozszállítás díjmentes!
Mi történik, ha nem vagyok otthon a kézbesítéskor?
Ha a futár nem talál otthon, értesítést hagy, (Telefonon és E-mailben is) és egyeztethet veled egy új szállítási időpontot.
Visszaküldéssel kapcsolatos kérdések
Visszaküldhetem a terméket, ha nem tetszik?
Igen, a terméket kizárólag bontatlan állapotban, az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti. A visszaküldés költsége 100%-ban téged terhel!
Amennyiben visszárut szeretnél küldeni akkor : Gondosan becsomagolva, postai úton juttasd vissza nekünk a ” Magyarország, 4031 Debrecen, Szoboszlói 20 3em. 48a. – címre. ”
Fontos még: Utánvétes küldeményt, portós küldeményt/csomagot nem áll módunkban átvenni!
Mikor kapom vissza a pénzem a visszaküldött termék után?
A visszatérítést a termék visszaérkezésétől számított 7 munkanapon belül feldolgozzuk.
Ebben az esetben állunk rendelkezésedre, és segítünk írj nekünk üzenetet, vagy hívj minket.